owiekje
Member
Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:23, 31 Lip 2008 Temat postu: Hawkeye, Silver Ranger, Phantom Ranger - Łucznicy |
|
Ludzki łucznik, posiada dużo HP, niestety jest strasznie wolny (można to zmniejszyć częstym używaniem Haste Potion). Dzięki skilowi Snipe jest idealny na oblężenia. Chyba najodpowiedniejszy łucznik dla początkującego gracza KONIECZNIE chcącego grać łucznikiem. Spotkałem się z opiniami, że wygląda "wieśniacko".
Droga Wyboru: Human Warrior -> Rogue -> Hawkeye
Charakteryzuje się:
- Największą ilością HP z łuczników
- Najmniejszą prędkością biegania (na krótki czas można ją zwiększyć używając skila Dash)
- Średnim DMG'em
- Skilem Hawk Eye, podwyższającym celność kosztem obniżenia P.Def'a
- Niezawodnym skilem przy oblężeniach - Snipe - zwiększa celność, P.Atk oraz możliwość trafienia krytycznego. Podczas używania tego skila łucznik nie może się ruszać (idealny kiedy stoi na murach)
-Skilem Dash - przez 10 sekund ZNACZNIE zwiększa prędkość poruszania (lvl 1, z Rogue)
- Pasywem Boost Attack Speed - zwiększa szybość ataku (lvl 1, z Rogue)
- Skilami Critical Chance (zwiększa możliwość trafienia krytycznego, lvl 1) oraz Critical Power (zwiększa obrażenia przy trafieniu krytycznym, lvl 2, oba z Rogue)) - PR posiada tylko Critical Power (z Assasina), a SR Critical Chance, Hawkeye natomiast posiada oba te pasywy.
- Skilem Burst Shot, zadającym obrażenia kilku wrogom stojącym obok siebie (AoE), coś jak eksplodująca strzała
- Największa szybkość strzelania (Boost Attack Speed)
Silver Ranger
Elficki Łowca, jego trafienia krytyczne wchodzą naprawdę szybko. Jedna z lepszych postaci do PvP (oczywiście na otwartej przestrzeni jak każdy łucznik). Dzięki skilowi Entangle i swojemu Sprintowi jest w stanie utrzymywać naprawdę spory dystans od przeciwnika. Dość mały dmg w porównianiu do HE i PR'a.
Droga Wyboru: Elven Warrior -> Elven Scout -> Silver Ranger
Charakteryzuje się:
- Najmniejszym zadawanym DMG'em
- Dosyć dużą szybkością strzelania, troszkę mniejszą niż HE
- Największą możliwością trafienia krytycznego
- W połączeniu z Selfbuffem Sprint (lvl 2) największą prędkością chodzenia z łuczników
- Możliwością Selfheal'a (Elemental Heal), leczenia trucizny - Cure Poison oraz leczeniem krwawienia - Cure Bleeding (można zaoszczędzić na odtrutkach i bandażach ^^)
- Skilem Entangle, spowalniającym przeciwnika
- Skilami z Elven Scouta:
- Selbuffami Attack i Defense Aura (działa jak Might i Shield, lvl 2, z Elven Scouta)
- Skilem Critical Chance, zwiększającym możliwość trafienia krytycznego (z Elven Scouta)
- Skilem Spirit Barrier, zwiększającym M.Def
- Skilem Burst Shot (patrz HE)
Phantom Ranger
Kolejny łowca, tym razem Drowów (a teraz dzieci pobawimy się w Drizzta ). Największy DMG, sporo skili magicznych (Hex, Drain, Poison), nienajgorsza szybkość. Z Fatal Counterem może pokazać co to jest "True Powah". Niestety dosyć mało HP (co z kolei pomaga osiągać lepszy efekt Fatal Countera )
Droga Wyboru: Dark Fighter -> Asassin -> Phantom Ranger
Charakteryzuje się:
- Najwolniejszą prędkością strzelania
- Najmniejszą ilością HP z łuczników
- Największym zadawanym DMG'em (największa sila)
- Debuffami Hex i Power Break (zmniejszającymy odpowiednio P.Def i P.Atk przeciwnika)
- Skilem Sting (do użycia z sztyletem) powodującym krwawienie.
- Skilem Poison zatruwającym wroga
- Możliwościa wysysania życia (Health Drain)
- Skilem Freezing Strike, zadającym DMG oraz spowalniającym wroga
- Selbuffami z Assasina (Attack i Defense Aura, patrz SR)
- Potężnym skilem Fatal Counter (jeśli lubiłeś zabawę z CDL, ten skil jest dla Ciebie), zadającym ogromne obrażenia (im mniej HP, tym większe obrażenia)
- Brakiem Burst Shota
Cechy wspólne łuczników
* Silny stun - Stun Shot - zadaje także DMG
* Skil Double Shot - duży DMG
* Pasywy Light Armor Mastery i Bow Mastery, zwiększające odpowiednio P.Def w lekkim pancerzu oraz P.Atk przy użyciu broni strzeleckiej
* Pasyw Long Shot, zwiększający zasięg łuku
* Pasywy Acrobatic Move oraz Quick Step zwiększające odpowiednio możliwości uników podczas biegania oraz szybkość biegania
* Skilami Accuracy oraz Vicious Stance, zwiększającymi odpowiednio celność oraz siłę trafienia krytycznego. Po aktywacji mana jest konsumowana w krótkich odstępach czasu
* Selfbuffem Soul of Sagittarius, zwiększającym maksymalną ilość MP
* Możliwością "przywołania" strzał - skil Quiver of Arrow (tylko A i S grade)
* Skilem Rapid Shot, pozwalającym na szybsze wystrzeliwanie strzał
Ekwipunek:
I tutaj będzie problem, ponieważ na ekwipunku dla Archerów nie znam się totalnie. Cóż...spróbujmy
Pamiętajmy, że strzelanie z łuku konsumuję mane, której na początku Fighter nie ma dużo. A więc:
No Grade - Magic Tunic + Stockings
D Grade - Manticore Set - +92 MP
C Grade - Wydaje mi się, że Plated Leather będzie dobrym rozwiązaniem - Str +4 (większy DMG), Con -1 (który u łucznika jest drugorzędną sprawą, taktyka jest jak u Nukera - zabić zanim dojdzie)
B Grade - Leather Doom Set (mój ulubiony armor w całym L2 ) - P.Atk +2.7%, MP Regeneration +2.5%, Str -1 ,Con -2, Dex +3 (sweet!), Poison Resistance +20%
A Grade - Majestic Leather Set - chyba specjalnie stworzony dla archerów - Archery P.Atk +8%, MP +240, większy udźwig, Stun Resistance +50% (więc do PvP też nice), Dex +1, Con -1
Broń
Cóż...myślę, że coś z QR lub CS. QR zwiększa szybkość przeładowywania strzały, a CS zmniejsza koszt many konsumowanej przy strzelaniu z łuku.
Expienie
Cóż...może na początku powiem, że łucznik to bodajże NAJDROŻSZA postać w grze. Ciagłe kupowanie strzał, dużo konsumowanych SS'ów - to sprawia, że NIE JEST to postać dla początkujących gracz, nie mający odpowiednich funduszy lub chociażby przyjaciół, którzy wspomogą finansowo lub sprzętowo. Co do expienia...Dla łucznika raczej nie ma miejsca w Random Group. Spotkałem się z określeniem "Archer Group". BD, SWS i kilkoro łuczników - masakra. Koszty są duże owszem, ale exp naprawdę szybki. Solo radzi sobie także nienajgorzej (SR ma świetne "combo" - Entangle + Sprint). Bardzo łatwo się expi na wolnych potworach jak np. Zombie
Post został pochwalony 0 razy
|
|