HEinz
Master
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:30, 30 Lip 2008 Temat postu: Priest |
|
Rasy, które mogą wziąć tę klasę:
- Human
- Night Elf
- Dwarf
- Draenei
- Undeath
- Troll
- Bloof Elf
Może nosić zbroje:
- cloth
Może używać broni:
- 1-hand mace
- staff
- dagger
- wand
Priest to ostoja dobrej drużyny - z jednego powodu - to healer i buffer. Priest może jednak odwrócić się od tej drogi i stać się Shadow Priestem, który nie jest w stanie efektywnie leczyć, ale zadaje sporo obrażeń. Priest to jedna z nielicznych klas, w których trzeba dokonać podstawowego wyboru i nie można mieszać buildów - jesteś shadow, albo jesteś holy, a to za sprawą jednego talentu w shadow, który jest niezbędny dla shadow, a bezużyteczny dla holy - Shadow Form (zwiększa obrażenia od shadow o 15% i zmniejsza obrażenia fizyczne otrzymywane o 15%, ale nie pozwala na rzucanie czarów holy). Naturalnie można żąglować Shadow Form i leczyć, po czym znowu nałożyć SF, ale jest to bardzo nieekonomiczne i nieskuteczne. Jako Shadow Priest najlepiej przebyć trudną drogę do poziomu maksymalnego, a potem zmienić się na holy. Dlaczego? Gdyż niewiele grup będzie chciało Shadow Priest w raidzie czy instance, za to Holy Priesta będą prosić o dołączenie. Ponadto, jeśli ze sprzętu Priest będzie mieć więcej niż +500 obrażeń, to czary z Holy będą zadawały więcej DPS niż te z Shadow (chodzi tu o zmniejszenie wartości bonusa dla czarów rzucanych w mniej niż 3,5 sekundy).
W zależności od tego, którą rasą będzie Priest, jego niektóre umiejętności będą się różnić - np. Night Elf otrzymuje czar Starshards (DoT), gdy Forsaken otrzymuje czar Touch of Weaknes (zadaje trochę obrażeń i osłabia atak wroga).
Priest ma następujące atrybuty:
- Discipline - to ogólnie mówiąc buffy, jak jeden z najpopularniejszych - Power Word: Fortitude (zwiększa staminę). Priest większość może rzucać na swoich sprzymierzeńców, jednak niektóre są zarezerwowane tylko dla niego, jak Inner Fire (zwiększa pancerz). Wartym uwagi jest talent Power Infusion (zwiększa obrażenia i leczenie czaru o 20%, co niestety nie sumuje się z Arcane Power od Mage'a). Divine Spirit (zwiększa spirit) w połączeniu ze Spirit Tap (podwaja spirit na 15 sekund) sprawia, iż Priest rzadko musi się martwić o manę podczas gry solo (MUSI zadać ostateczne uderzenie wrogowi, aby Spirit Tap się włączyło).
- Holy - grupa poświęcona głównie leczeniu i obrażeniom od holy. Znajdują się tu talenty, które zwiększają ilość uleczonych HP, takie, które sprawiają, że rzadziej będzie można przerwać Priestowi rzucanie czarów leczących. Do ciekawych należy talent Spirit of Redemption (przez 10 sekund PO śmierci Priest może leczyć bez korzystania z many, jest niewrażliwy na wszystko i nie może się ruszać, następnie faktycznie "umiera"). Tutaj znajduje się również jedyne AoE Priesta - Holy Nova (zadaje dość małe obrażenia wrogom, ale jednocześnie leczy sprzymierzeńców w zasięgu).
- Shadow - drzewko, w które zainwestować na początku powinien każdy Priest co najmniej 5 punktów, a to ze względu na dostępy w nim talent Spirit Tap (na 15 sekund po zabiciu wroga, który daje doświadczenie lub honor, spirit jest podwojony). Przydaje się on na początkowych poziomach i służy głównie do levelowania solo. Spirit Tap mało użyteczny staje się podczas endgame gdy w grupie raid czy instance czy battleground bardzo rzadko Priest zada ostateczne uderzenie, aby aktywować Spirit Tap. Shadow Weaving (zwiększa obrażenia jakie wróg otrzyma od czarów shadow) to świetny talent, który przydaje się w grupie z Warlockiem. Vampiric Embrace (sprawia, iż wszyscy w drużynie są uleczeni za 20%-30% obrażeń shadow Priesta na wrogu) potrafi być świetnym leczeniem podczas raidów, co niestety wiele osób ignoruje jako argument za przyjęciem Shadow Priesta. Najlepszym talentem z drzewka jest Shadowform (zwiększa obrażenia od czarów shadow Priesta o 15% i obniża otrzymywane obrażenia fizyczne o 15%, uniemożliwia rzucanie czarów z Holy).
PLUSY:
- umie efektywnie leczyć (Holy Priestów wszyscy chcą w drużynie) lub efektywnie zadawać obrażenia a przy tym być świetnym bufferem
- posiada instant fear na wielu wrogów dookoła (BARDZO przydatne jeśli Priest zostanie otoczony)
- Mind Control (przez minutę kontroluje wroga) - głównie do zabawy, ale może się przydać przy przepaściach czy nieopodal lawy (rzucić na wroga i wyskoczyć nim)
- dzięki Spirit Tap i buffach do spirit solowanie jest trudne tylko na samym początku
MINUSY:
- Priest musi poświęcać bonusy do staminy i intellectu dla spirit (przy wyborze zbroi), co sprawia, iż - jeśli walka jest zbyt długa - mana wyczerpie się całkowicie
- czary z Shadow mają znaczne ograniczenia względem bonusa + xx obrażeń od czarów i brakuje w nich czaru, który można stale rzucać (Mind Fray wymaga mniejszego dystansu i ze względu na jego typ: channeled, łatwo go przerwać, a Mind Blast ma kilkusekundowy cooldown, oba otrzymują tylko część bonusa + xx obrażeń)
- aby efektywnie zadawać obrażenia od Holy należy mieć wiele +xx obrażeń
Post został pochwalony 0 razy
|
|