HEinz
Master
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:38, 30 Lip 2008 Temat postu: Warrior |
|
Rasy, które mogą wziąć tę klasę:
- Human
- Dwarf
- Night Elf
- Gnome
- Orc
- Undeath
- Troll
- Tauren
Może nosić zbroje:
- cloth
- leather
- mail
- plate (40 poziom)
- shield
Może używać broni:
- dagger
- thrown
- fist
- 1-hand sword
- 2-hand sword
- 1-hand axe
- 2-hand axe
- 1-hand mace
- 2-hand mace
- staff
- gun
- bow
- crossbow
- polearm
- dual wield
Warrior to klasa przeznaczona do walki melee i pełnienie roli tanka lub DPS (do czego potrzeba bardzo dobrego ekwipunku). System walki Warriora różni się bardzo od pozostałych klas. War wykorzystuje Rage, które buduje atakując wroga i otrzymując obrażenia. Poza walką Rage spada do zera i musi znowu zostać wypełnione podczas starcia. Warrior posiada również trzy stance:
- Battle Stance - (1 lvl) -20% generowanego threat
- Defensive Stance - (10 lvl) -10% obrażeń otrzymanych, -10% obrażeń zadanych wrogu, +30% więcej generowanego threat (wiele umiejętności z Protection wymaga tego stance)
- Berserker Stance - (30 lvl) -20% generowanego threat, +10% obrażeń otrzymanych, +3% większa szansa na critical (wiele umiejętności z Fury wymaga tego stance)
W zależności od tego jakiego stance używa Warrior, będzie miał on dostęp do niektórych umiejętności, a niektórych nie będzie mógł użyć. Zmiana stance powoduje utratę całego rage (chyba, że posiada się talent Tactical Mastery).
Warrior posiada następujące atrybuty:
- Arms - ta grupa to mieszanka różnych umiejętności. Znajduje się tu m.in. bardzo przydatna umiejętność Charge, która powoduje szarżę na wroga (bardzo szybkie dobiegnięcie do niego), Rend powodujący DoT, Hamstring spowalniajacy prędkość poruszania się wroga oraz Retaliation (każdy cios, prócz tych zadanych od tyłu, jest kontrowany atakiem przez 15 sekund), które w walce z Rogue lub z wieloma wrogami na raz jest świetnym skillem. Mortal Strike (zadaje dodatkowe obrażenia oraz redukuje efekty leczenia o 50%) jest przydatną zdolnością (pochodzącą od ostatniego talentu w drzewku Arms) do walki z każdą klasą, która jest w stanie się leczyć. Ponadto, w drzewku talentów można wybrać sobie dany typ broni do specjalizacji, co zwiększy jej obrażenia (prócz specjalizacji w mace, która daje możliwość nałożenia stun przy każdym ciosie mace we wroga).
- Fury - grupa nastawiona głównie na ofensywę. Zainteresować powinna w szczególności Warriorów, którzy są nastawieni na zadawanie jak największego DPS. Ciekawe umiejętności tej rodziny to Pummel (przerywa rzucanie czaru i sprawia, że czary z rodziny przerwanego czaru nie mogą być rzucane przez 4 sekundy), co połączone z możliwością stunnowania (Intercept) może postawić wrogiego castera w sytuacji beznadziejnej. Recklessness (niewrażliwość na efekty fear przez 15 sekund, ale otrzymywane obrażenia zwiększone o 20%, a ponieważ ten skill wymaga Berserker Stance, obrażenia są w sumie zwiększone o 30%) to dobry sposób na Warlocków i Priestów. Bloodthirst (umiejętność pochodząca z ostatniego talentu w drzewku Fury) powoduje obrażenia równe 40% melee attack power Warriora, które potrafi być niezwykle duże przy odpowiednim sprzęcie, w efekcie zadając bardzo wysokie obrażenia. Execute to doskonały skill na dobicie - zadaje mnóstwo obrażeń, ale przeciwnik musi mieć poniżej 20% życia.
- Protection - grupa dla tanków, wspomaga znacznie defensywę Warriora oraz opiera się m.in. na budowaniu threat na sobie aby zwrócić uwagę wroga i "zmusić" go do atakowania tanka. Protection posiada talenty/umiejętności nie tylko defensywne (np. One-handed Weapon Specialization czy Bloodrage), jednak lwia ich część to skille koncentrujące uwagę wroga na sobie i zakładające używanie tarczy. Świetnym skillem z tej rodziny jest Disarm, które "chowa" broń wroga na 10 sekund znacznie obniżając jego ofensywne zdolności. Sunder Armor (obniża pancerz) przydaje się jeszcze częściej. Shield Slam - umiejętność pochodząca z talentu - przydaje się szczególnie na casterach, gdyż ma 50% szansy na dispell ich jednego buffa.
PLUSY:
- potężna klasa jeśli wyposażona w odpowiednio dobry sprzęt
- niewielkie downtime ze względu na posługiwanie się rage zamiast many
- jedna z dwóch klas, która może nosić plate
MINUSY:
- musi zmniejszyć dystans do wroga aby zadać porządne obrażenia, a w przeciwieństwie do Rogue, nie może tego zrobić potajemnie
- w ogromnym stopniu zależny od ekwipunku
Post został pochwalony 0 razy
|
|