rojber
Okres próbny
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:22, 31 Lip 2008 Temat postu: male info o klasach |
|
Podstawowymi różnicami pomiędzy tymi graczami są różnice czasowe w możliwości łykania mikstur - leczenia i many. Europejczycy ze względu na zadawane przez nich o wiele większe obrażenia niż chińczycy mają ograniczone używanie mikstur do 15 sekund. Chińczycy mają mikstury co 1 sekundę, no ale mniejszy dmg. Dość dziwny balans, przyznaję, ale tak naprawdę się sprawdza. Każda rasa może wygrać z drugą, nie ma reguły. Oczywiście każdą rasą inaczej się gra, ale to już zależy od preferencji. Jednak różnice w potionowaniu i dmg nie są jedynymi. Chińczycy mają zasadniczo inne bronie niż Europejczycy - ci pierwsi dysponują takimi broniami jak glavia (długa broń dwuręczna podobna do dzidy, atak polega na mocnych cięciach z góry i od dołu), łuk, dwa rodzaje mieczy oraz włócznia. Klasa Europejczyków dysponuje uzbrojeniem takimi jak topory, kusza, miecze, berła, sztylety, różdżki, harfy(to nie żart!). Niezwykle ważne są buildy które mimo obecności tylko dwóch statystyk w grze (inteligencja, siła) znacznie się od siebie różnią dzięki olbrzymiej ilości umiejętności oraz statystykach broni. Mianowicie można stworzyć np. postać typowego maga, opierającego się tylko na inteligencji - taki bohaer będzie miał mało życia ale za to mocny atak. I tu pytanie - jaką broń wybrać? Można wybrać spear(włócznia) jako że ma największy atak magiczny w grze - ale znów z racji że jest dwuręczny nie znajduje uznania u wszystkich graczy. Część woli mieć miecz+ tarcza dostając tym samym możliwość wywracania przeciwnika , a także możliwość bloku czli większej obrony.
W tej grze każdą postać buduje się pod kątem broni jaką się zamierza używać, oraz zbroi jaką chce się nosić. Postacie opierające się na sile preferują Garment, jako iż ma on małą obronę fizyczną (po co postaciom siłowym obrona fizyczna skoro od siły mają jej wiele?) za to dużą obronę magiczną czym sobie rekompensują niedostatki w normalnej ochronie. Istnieje jeszcze typ protectora który ma średnią obronę fizyczną i magiczną, dlatego często jest używany przez wszelakie hybrydy statystyk, np. 2:1 INT hybryda. No ale skoro wymieniam różnice między postaciami i buildami wypada powiedzieć coś o umiejętnościach. Dostępnych jest ich naprawdę dużo a podzielone są na różne drzewka - bojowe i magiczne. Każdy typ broni ma swoje drzewko bojowei, za to magiczne są u postaci chińskich identyczne -Lighting, Fire, Cold, Force. Postacie Europejskie również mają umiejętności bojowe podporządkowane do broni, za to w zależności od posiadanej broni można używać skilli magicznych. Nie można zrobić np. Wojownika barda, który będzie korzystał bez ograniczeń ze swojej subklasy, bowiem wiele umiejętności barda potrzebuje stałego posiadania nałożonej harfy. Postacie europejskie są o wiele bardziej skomplikowane w konstrukcji niż Chińczycy, dlatego wielu graczy mimo wszystko nadal wybiera postacie azjatyckie. Umiejętności zdobywamy wykorzystując punkty SKILL POINT (SP) które dostaje się za zabijanie potworów
Post został pochwalony 0 razy
|
|