HEinz
Master
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:41, 30 Lip 2008 Temat postu: Alchemy |
|
Alchemy
typ: primary (główna)
przeznaczenie: crafting (tworzenie)
najlepiej łączyć z: Herbalism
produkty: potion
wymaga: herbsów, vial, czasem alchemy lab, inne
uczy: alchemist, alchemy trainer
masterzy:
alliance - Kylanna Windwhisper (Feathermoon Stronghold, Feralas)
horda - Rogvar (Stonard, Swamp of Sorrows)
dobre dla klas: każdej, która chce tworzyć potiony Alchemii
dobre w ograniczony sposób dla: każdej klasy, która nie ma własnego leczenia
Alchemia to coś dla zapalonych chemików, którzy pragną kręcić eliksiry dla siebie, dla gildiowiczy lub po prostu sprzedawać je na AH za całkiem niezłe sumy (ale dopiero w endgame). Jeśli planujesz wziąć tę profesję, to koniecznie weź do tego Herbalism, kupowanie roślinek na AH doprowadzi Cię w przeciwnym wypadku do bankructwa. Alchemy wytwarza wiele różnych potionów, ich działanie jest tak zróżnicowane, że każda klasa coś dla siebie znajdzie. Od prostych potów odnawiających życie i/lub manę, przez te podnoszące statystyki i resisty, dodające obrażenia do czarów czy zwiększające rage u Warriorów, aż po takie całkowicie dziwne jak np. zmienianie osoby w kościotrupa czy zmniejszające rozmiary postaci
Na 225 poziomie skilla zaczyna się prawdziwa alchemia, czyli transmutowanie jednych rzeczy w inne. Dzięki Philospher's Stone (wystarczy tylko jedno, gdyż działa jak katalizator) zamienimy w iście alchemickiem stylu iron w gold, a mithril w truesilver. Obie te czynności mają spory cooldown, bo aż 48 godzin! Transmutować będzie można również wszystkie essence, zamienimy air w fire, fire w earth, earth w water, water w air, undeath w water, life w earth. Jak widać zatem, wszystkie procesy z essnece są odwracalne. Problem w tym, że każdy z nich posiada cooldown 24 godzin. Stworzenie więcej niż jednego Kamienia Filozoficznego nic na to nie pomoże. Trzeba cierpliwie czekać!
Post został pochwalony 0 razy
|
|